Promisiunea este, prin definitie, un “angajament prin care cineva se obliga sa faca ceva” (DexOnline.ro). Totusi, in lumea intreaga exista multe
interpretari ale acestui cuvant, regasite in multe citate ale unor mari
personalitati, din care doresc sa va prezint in randurile urmatoare cinci
dintre cele mai interesante.
- “Promisiunile sunt o cursa pentru prosti” (Baltasar Gracian, scriitor spaniol);
- “Promisiunea este capacitatea de a dezamagi oamenii” (Cyril Connolly, critic literar si scriitor englez);
- “Cel mai bun mijloc de a-ti tine cuvantul este sa nu il dai niciodata” (Napoleon Bonaparte, important om politic si militar francez);
- “Promisiunea nu este decat un avans al implinirii, o aluzie a ei” (Gabriel Liiceanu, filosof si scriitor roman);
- “Cine promite cel mai greu indeplineste cel mai sigur” (Jean Jacques Rousseau, filosof elvetian).
Ordinea aleasa pentru prezentarea acestora nu a fost
deloc intamplatoare, daca mi-ati permite, de exemplu, sa le acord calificative
in functie de modul meu de percepere a cuvantului “promisiune”, aceastea ar fi
in ordine: foarte rau, rau, acceptabil, bine si foarte bine! J
Din punctul meu de vedere, orice promisiune facuta trebuie indeplinita,
sau mai bine spus, trebuie sa fie sfanta, asa cum afirma de altfel si cei de la
OKTAL. Pentru cei putini dintre d-voastra care nu stiu inca, Oktal.ro
este unul dintre cele mai longevive magazine online IT&C si
electrocasnice din Romania, acesta incepandu-si activitatea online inca din
anul 1999.
De
atunci si pana azi, in 13 ani de functionare, Oktal.ro a dezvoltat o
relatie extraordinara cu clientii proprii si acest lucru pentru ca au incercat
inca de la inceput sa lucreze la cele mai inalte standarde de profesionalism,
tratand cu maxima importanta fiecare client in parte si rezolvand in cel mai
scurt timp problemele si solicitarile acestora. Acestea nu sunt altceva decat
promisiunile pe care le-a facut acest magazin online fata de clientii sai
inca de la inceputul activitatii online si un lucru foarte important este ca
isi doreste sa le pastreze si in continuare.
La multi ani, Oktal.ro! |
Drept
urmare, sloganul Oktal.ro a venit practic de la sine: „Promisiuni
respectate. Din 1999”, slogan pe care eu unul il apreciez foarte mult si
acest lucru pentru ca sunt un iubitor al acestui cuvant maret “promisiune”
si, mai ales, al respectarii acestuia de catre persoanele din jurul meu. Intr-o
lume ametitoare cu un ritm de viata din ce in ce mai alert, persoanele care mai
au inca curajul sa promita si, mai ales, sa isi respecte promisiunile, trebuie apreciate
la maximum, pastrate cat mai aproape si rasplatite in aceeasi maniera.
Consider
ca un magazin online longeviv, precum este Oktal.ro, trebuie sa
pastreze in continuare acelasi stil profesionist de abordare a fiecarui client
in parte, caruia trebuie sa ii rezolve mereu toate problemele si solicitarile si
acest lucru in cel mai scurt timp. Pentru ca o mare greseala, pe care o poate
face o firma la un moment dat, este sa isi creeze, printr-un profesionalism aparte
si o strategie foarte bine pusa la punct, un grup mare de clienti, dupa care sa
inceapa o perioada de relaxare, fara o strategie adecvata, in care sa creada ca
in viitor, afacerea va decurge bine de la sine. Chiar am observat ca acest lucru
se intampla la multe firme din Romania, firme care nu au invatat ceea ce este
important: cel mai greu lucru in afaceri nu este sa iti faci noi clienti, ci
sa ii pastrezi pe cei pe care ii ai!
Din
fericire, Oktal.ro dispune de toate parghiile necesare unui parteneriat continuu
magazin online-clienti de cea mai inalta calitate, astfel incat peste cativa ani
sa putem citi impreuna pe tablete si pe smartphone-uri sau ce vor mai fi atunci,
noul slogan OKTAL: „Promisiuni respectate. TOCMAI din 1999” J
Articol scris pentru SuperBlog
2012!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu