Simpla citire a comunicatului de presa Delaco nu m-a putut lasa
insensibil, mai ales pentru ca am mai scris despre acest mare jucator de pe
piata branzeturilor din Romania in concursul SuperBlog2012 si recunosc ca de
atunci m-am atasat si mai mult de aceste produse din branza, care sunt mai mult
decat delicioase.
Un motiv in plus sa public si eu comunicatul Delaco si mai ales sa
ii felicit cu aceasta ocazie pentru titlul “Produsul Anului 2013”:
“Delaco Miez de Lapte a
fost câştigătorul titlului „Produsul Anului 2013” în categoria brânzeturi, în
cadrul Galei organizate de Media Concept Store, agenţia ce decernează în
România acest titlu, pe baza voturilor a peste 3500 de consumatori.
Gama Miez de Lapte a fost lansată în aprilie 2012 şi, la un an după lansare, a fost recunoscută de români drept cea mai inovativă lansare din categoria sa.
Gama Miez de Lapte a fost lansată în aprilie 2012 şi, la un an după lansare, a fost recunoscută de români drept cea mai inovativă lansare din categoria sa.
Este un produs simplu, din ingrediente 100% naturale, dar cu
beneficii adaptate consumatorului din zilele noastre: porţii mici, cel
mai ridicat conţinut de Calciu şi Fosfor într-o brânză proaspătă (44% din DZR
de Calciu şi 35% din DZR de Fosfor / 100g), se pretează pentru numeroase
utilizări: aperitive, gustări şi deserturi.
„Se vorbeşte mult despre inovaţie, despre a face lucrurile ALTFEL,
dar, când trebuie să luăm o hotărâre, am vrea să fie, totuşi, ceva garantat,
încercat deja... Iar acest lucru este valabil şi pentru mediul de afaceri şi
pentru consumatori. Principalul motiv pentru care am câştigat acest premiu este
faptul că, dincolo de beneficiile raţionale, Delaco Miez
de Lapte provoacă imaginaţia - o cutie cu 3 porţii înseamnă 3
preparate diferite, uşor de pregătit în mai puţin de 3 minute. Premiul acesta
dat de consumatori ne arată că imaginaţia şi curiozitatea depăşesc
conservatorismul şi că merită să fim curajoşi şi să încercăm. Este cea mai de
preţ lecţie şi le multumim consumatorilor noştri pentru asta.” a declarat
Daniela Dumitraşcu - Marketing Manager, Delaco Distribution.
Produsul Anului este cel mai amplu studiu realizat în randul
consumatorilor români, în urma căruia este premiată inovaţia în domeniul
bunurilor de larg consum. Acest studiu are o istorie de peste 25 de ani în ţări
precum Franţa, Germania, SUA. În România, este a 4-a ediţie organizată de Media
Concept Store.
4000 de respondenţi (eşantion reprezentativ la nivel naţional) au
completat chestionarele on line exprimându-şi opinia cu privire la produsele
considerate a fi marile lansări ale ultimului an. Atractivitatea, inovaţia şi
satisfacţia consumatorilor au fost criteriile care au stat la baza evaluărilor.
Mai multe detalii despre modul de acordare şi despre celelalte
produse care au câştigat această distincţie pe www.produsulanului.net.”
Sursa: www.delaco.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu