Pe 27 septembrie 2013, la JW Marriott Grand Hotel Bucharest va
avea loc cea de-a sasea editie Webstock Awards, competitia care ofera
recunoastere celor mai inedite si mai creative proiecte din mediul online,
lansate in ultimul an in Romania.
Proiectele si campaniile pot fi inscrise
in competitie gratuit in perioada 1 august - 31
august, intr-una din cele 12 categorii ce vor fi jurizate de un grup de
practicieni in marketing, comunicare, digital, social media si mobile.
Cele 12 categorii in care va puteti
inscrie proiectele si campaniile sunt: Publishing, Utility, Visual, User
Generated Content (by brands), Blogging Campaigns, Special Projects (Brands),
Facebook Applications, Bloggers Project, Mobile applications, Instagram (by
Brands), Best Content Campaign on Facebook, Innovation.
In competitie pot participa doar proiectele care nu au participat in cadrul editiilor precedente Webstock Awards, iar un proiect poate fi inscris doar intr-o singura categorie. Jurizarea include o etapa de preselectie, ce se va desfasura intre 2-9 septembrie si notarea finala, ce va avea loc in perioada 10-20 septembrie.
Pentru mai multe detalii despre
inscrierea proiectelor la Webstock Awards 2013 accesati site-ul evenimentului.
INSCRIERI LA WEBSTOCK 2013
Cei interesati sa participe la
eveniment, vor avea anul acesta mai multe modalitati de inscriere. Editia
actuala va reuni atat bloggeri interesati de social media, cat si bloggeri
specializati pe diverse domenii si, in acelasi timp, va oferi posibilitatea de
participare creatorilor de aplicatii si proiecte web & mobile. Webstock a
rezervat totodata un numar de locuri pentru oamenii din agentii si companii
care doresc sa interactioneze cu comunitatea online.
Bloggerii se pot acredita sau pot deveni
ambasadori ai evenimentului si isi vor asigura un loc gratuit la eveniment.
Profesionistii in comunicare si social media pot solicita invitatii gratuite
pentru seminariile dedicate, iar cei din companii isi pot asigura un loc pe
baza unei taxe de participare.
STRUCTURA WEBSTOCK 2013
Cea de-a sasea editie Webstock va reuni
comunitatea online locala si isi propune sa aduca in prim plan persoane care au
avut initiative de a schimba lucrurile din jurul lor, persoane implicate, dar
si care considera Internetul un loc de dezvoltare.
In prima parte a zilei, Webstock include doua
sesiuni de conferinte, unde oameni care au dezvoltat proiecte inedite, au
avut idei inovative si realizari semnificative, le vor prezenta participantilor
experiente personale de succes.
Dupa-amiaza, se vor desfasura in paralel trei
micro-evenimente specializate, Blogging, Communication si Mobile, care
vor dezvalui insight-urile celor mai bune studii de caz, cele mai noi tendinte
in domeniu si tactici eficiente in promovarea prin intermediul mai multor
platforme de comunicare.
Dupa gala de premiere Webstock Awards,
participantii sunt invitati la petrecerea organizata de Staropramen cu ocazia
evenimentului.
Webstock este organizat de Evensys in
colaborare cu Vodafone, partenerul principal al evenimentului. Actuala
editie se bucura de sustinerea companiilor LG, Staropramen, Bitdefender si
HP. Comunicarea online si site-ul Webstock sunt realizate cu sprijinul Sunshine
Digital Communication.
Pentru a fi la curent cu stirile despre
Webstock, urmariti atat site-ul www.webstock.ro, cat si contul dedicat de pe
Twitter (www.twitter.com/webstockro) sau pe pagina de Facebook (http://www.facebook.com/webstock).
Despre Evensys
Cu 7 ani de experienta in dezvoltarea de
conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest
moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante
atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala
si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera
6 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media,
Financiar & Investitii, Human Resources, Real Estate si Retail.
Sursa: www.evensys.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu