Intotdeauna am apreciat brand-urile mari, consacrate, a caror nume
se citesc in fiecare zi pe buzele tuturor, cu o usurinta demna de invidiat, in
sensul cel mai bun al cuvantului binenteles! Si fie ca sunt din tara sau sunt
din exterior, toate brand-urile au povestile lor, povesti care sunt unele mai
interesante decat altele, pe care eu unul le citesc mereu cu o deosebita
placere.
Si daca nu as fi un "blogger part-time", asa cum imi
place sa ma autointitulez, pentru ca, avand conditia clasica a angajatului din
Romania, ma intretin practic doar din salariul pe care il obtin in urma
"prestatiei" de la serviciu, cred ca as incepe in mediul online,
acolo unde detin 4 blog-uri, pe langa multe alte initiative si o serie de
articole dedicate brand-urilor si povestilor lor.
Dar pana sa am timpul necesar pentru a incepe o astfel de
initiativa, din cand in cand prefer totusi sa scriu, chiar daca pe scurt,
despre diverse brand-uri, care imi atrag atentia in mod deosebit cu ceva, lucru
pe care il voi face si azi. Iar pentru acest articol am ales Danone, un brand
mai mult decat cunoscut, care pe 15 mai a implinit nu mai putin de 15 ani de la
producerea primului iaurt in Romania, ocazie cu care a relansat si site-ul
propriu, www.danone.ro.
Fiind un pasionat si de web design, nu am putut trece cu vederea noul design Danone.ro, care arata foarte bine, cel putin din punctul meu de vedere. Cu o prima pagina foarte prietenoasa, ce cuprinde cam tot ceea ce trebuie sa aiba un site de prezentare in homepage, Danone.ro ne trimite de aici in minunata lume a iarturilor prin diverse link-uri, care mai de care mai interesante.
Dintre punctele tari ale noului Danone.ro nu pot trece cu vederea
culorile alese pentru design, foarte inspirate, in special aceste nuante
deosebite de albastru, culoarea mea preferata de altfel, care imi creeaza o stare
de liniste deplina atunci cand navighez in interiorul acestuia, design-ul in
sine al site-ului care este unul simplu si eficient, ce poate fi accesat foarte
usor de catre orice persoana care are cunostiinte minime in utilizarea
calculatorului si inspiratia de a pune pe prima pagina scurtaturi catre
articolele cele mai interesante de pe site, folosind poze si titluri mai mult
decat sugestive.
Daca m-ar intreba cineva ce as aduce in plus la noul Danone.ro,
i-as raspunde ca l-as face poate putin mai interactiv, prin crearea de diverse
competitii online, care mai de care mai "nastrusnice" si
interesante si apoi as scoate mai mult in evidenta implicarea Danone in
evenimente si campanii proprii, printr-o serie de articole dedicate acestora,
scotand in evidenta mai mult rezultatele acestora.
In fine,
sunt multe de scris despre Danone si despre noul site Danone.ro, despre care
probabil voi scrie si cu alte ocazii. Pana atunci, va invit sa cititi intreaga
poveste Danone pe site-ul proaspat relansat, care incepe undeva in anul 1919,
in Spania, unde visul lui Isaac Carasso devine realitate iar numele de alint al
copilului sau, Daniel (Danon in spaniola) devine si numele iaurtului care se
produce numai in Romania in numar de peste 1 milion de unitati pe zi.
La multi
ani, Danone Romania! J
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu