Foto: Dnainfo.com |
La prima vedere, dupa simpla citire a titlului acestui articol,
probabil o sa va ganditi ca este indemnul unui sef catre un subaltern,
discursul unui conducator de "partid si stat" catre un cetatean
obisnuit sau tipatul unui sofer catre un altul, din fata, care merge prea lent.
J Dar nu, nu este cazul, cel putin nu este
cazul in acest articol!
Dar de unde provine totusi titlul articolului?
Ei bine, titlul este dat de o replica, mai bine spus o noua
replica, pe care am primit-o la serviciu (si sunt din ce in ce mai multe), si
nu din partea unui sef, asa cum probabil va imaginati, ci din partea unui
client cu o Skoda Fabia, care vine frecvent la service-ul auto la care lucrez.
Aceasta replica vine la scurt timp dupa o alta replica, de acum celebra,
"Nu faci fata la stres?", despre care am scris intr-un articol
anterior, undeva in luna mai a acestui an.
Dar sa va povestesc pe scurt mica mea intamplare. Intr-o zi
obisnuita la serviciu, cu clienti din ce in ce mai agitati, pentru ca din
pacate Romania a devenit o tara plina de "agitaturi", eram binenteles
"asaltat" din toate partile: clenti multi, care mai aveau putin si ma
inconjurau la birou, telefonul mobil suna continuu, telefonul fix, de interior,
acompania mobilul cu un tarait lung, interminabil, ce aducea aminte de perioada
anilor '90, furnizori de piese veneau cu livrari etc.
In aceste conditii trebuia sa ma misc cat se poate de repede si ma
miscam chiar foarte repede, dar numarul sarcinilor de lucru era mult prea mare
pentru cat poate duce o singura persoana. Pana si un robot nu avea cum sa faca
fata la atatea sarcini de lucru. In fine, dupa ce cu o zi inainte l-am
consiliat pe acest client "drag", i-am raspuns la toate intrebarile,
l-am programat cat s-a putut de repede etc., in ziua in care a venit la service
m-am trezit deodata cu afirmatia: "Te vreau mai rapid!" J Incredibil! J
Culmea e ca aceasta replica am primit-o in timp ce aveam foarte
multi clienti in preajma, clientul cu Skoda Fabia trebuind sa stea la rand
pentru informatii. Acestea sunt intr-adevar momentele in care iti vine sa
injuri un client, ca sa nu spun sa bati un client. Oricum, m-am abtinut sa nu
am o iesire nervoasa si l-am "rezolvat" diplomatic, din replici
potrivite, astfel incat o sa ma tina minte de acum incolo. La plecare, ne-am aruncat
reciproc doar cate o privire de dezamagire, fara sa ne mai salutam! Atata
pierdere sa am eu, pentru ca nu am de gand vreodata sa ma duc sa imprumut bors
de la el! J
Si folosesc acest termen de "el", pentru ca nu merita sa
il domnesc, la fel cum nu merita nici clientul cu Renault Clio, la fel cum nu
merita nici clientul cu Opel Corsa, despre care am scris in articole
anterioare. La fel cum nu merita nici un alt client din trecut (acesta a
deschis balul), despre care nu am scris pana acum si care ne-a luat la injurat
si la blestemat pentru ca am avut "curajul" sa ii spunem preturile la
manoperele cerute. A plecat atunci in graba, dar pana ce a iesit pe usa
cladirii ne-a facut cu "ou si cu otet"! J
Da, traim intr-o lume nebuna, nebuna de tot, in care chiar ca nu
te mai pot intelege cu oamenii! Cu speranta ca nu voi mai avea motive sa scriu
prea curand despre acest subiect, lucru pe care nu il cred sub nicio forma,
pentru ca voi mai avea cu siguranta clienti si de acum inainte care o sa-mi dea
titluri de articole, ma opresc pe moment aici! Sa fiti iubiti! J Si inca ceva: eu nu va
vreau mai rapizi, eu va vreau mai lenti! J
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu