Foto: eMAG.ro |
Titlul acestui articol imi aduce aminte de emisiunile de la
televizor din anii '90, "Te uiti si castigi!"si "Stii si castigi!".
In anul de gratie 2016, aceste concursuri s-au mutat din mediul TV in mediul
online, acolo unde se numesc "Te abonezi si castigi!", concursuri in
urma carora persoanele care se aboneaza la newsletter in cadrul diverselor
site-uri care promoveaza acest tip de concurs, pot castiga diverse premii
constand in voucher-e sau produse.
Astfel, in ultimul timp, accesand diverse site-uri, ma lovesc din
ce in ce mai des de o sumedenie de articole, link-uri si banner-e, ce
promoveaza acest tip de concurs, care mai de care mai atractive prin premiile
oferite. Dintre acestea, concursul e-MAG pare sa domine clar mediul online, ce
a ajuns deja la editia cu numarul 77, ce ofera un card cadou de 2.000 lei.
Urmeaza apoi celelalte concursuri organizate de marile magazine online din
tara, iar mai apoi alte site-uri care doresc sa se promoveze cat mai simplu si
eficient.
Pentru ca pana la urma acest tip de concurs este o unealta foarte
buna de promovare, cel putin din punctul meu de vedere. Cu un buget mic
investit poti aduce mai multi vizitatori pe site, iar cresterea numarului de
vizitatori poate conduce la cresterea vanzarilor de produse, servicii,
articole, link-uri sau banner-e, depinde de profilul site-ului care organizeaza
acest tip de concurs. In plus, noutatile site-ului in cauza vor ajunge mai
repede la clientul final si la mai multi destinatari, lucru care este de foarte
bun augur.
Da, in viitorul mai mult sau mai putin apropiat, daca voi avea
bugetul necesar demararii unei astfel de campanii, voi incerca si eu acest tip
de promovare online. Si chiar daca nu va da rezultatele scontate nu va fi nicio
problema, voi fi multumit macar ca voi putea testa efectul implementarii
concursurilor de tipul "Te abonezi si castigi!" J Sa fiti iubiti! J
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu