Ziua
decisiva a Raliului Moldovei Bacau l-a avut drept protagonist pe Simone
Tempestini. Campionul in exercitiu al CNRD si-a trecut in cont victoria pe
toate cele 8 probe speciale, astfel ca a incheiat raliul cu 15 scratch-uri si
un succes pe deplin meritat. Tempestini jr. a reusit astfel sa se impuna in
premiera in Raliul Moldovei, o competitie in care, sa nu uitam, izbutea in urma
cu 5 ani, la chiar primul sezon in care concura cu o masina cu tractiune
integrala, primele sale puncte in clasamentul general. “Am avut un
raliu perfect, masina s-a comportat excelent si pot spune ca am avut parte de o
pregatire foarte buna pentru urmatoarea mea aparitie in WRC2, cea din Polonia,
acolo unde se va concura tot pe macadam. In plus, ma bucur ca dupa doua runde
cu ghinion am izbutit sa urc din nou pe prima treapta a podiumului de premiere
intr-o etapa interna”, a declarat, la final, Simone.
Reveniti in SuperRally, Dan Girtofan si Florinel Tincescu
au intrat si ei in lupta pentru podium pe probele speciale ale zilei, alaturi
de Bogdan Marisca si Vali Porcisteanu, pilotii clasati pe locurile 2 si 3 la
capatul primei zile de concurs. Miza erau punctele la clasele la care erau
inscrisi, in contextul in care ecartul care-i despartea de Top 10 era mult prea
mare pentru a-l putea remonta. Este adevarat si faptul ca atat Marisca, liderul
clasamentului general provizoriu al CNRD, cat si Vali Porcisteanu, primul
clasat in ierarhia Clasei 3 a intrecerii interne, au abordat tactic specialele din
ziua secunda, pentru a-si securiza pozitiile pe podiumul Raliului Moldovei
Bacau.
Marisca si Porcisteanu si-au pastrat locurile 2 si 3 pana
la ultima proba speciala, care a contat si ca Power Stage. Pe speciala
amintita, a cedat un brat al masinii de concurs a lui Marisca. Acesta a reusit
sa termine speciala, a ajuns, nu fara emotii, la finalul raliului, insa cu 3
minute mai tarziu decat timpul prevazut, iar cele 30 de secunde de penalizare
l-au obligat sa se multumeasca la final doar cu pozitia a treia in clasamentul
raliului, Porcisteanu urcand pe locul secund, pozitie care reprezinta cea mai
buna clasare a sa in acest sezon. Campionul national din 2011 a bifat in plus
si cea de-a patra victorie in tot atatea curse la Clasa 3, continuandu-si cursa
catre titlul national al categoriei, obiectivul sau pentru acest an
competitional.
Adrian
Teslovan a obtinut locul 4 si s-a impus la categoria doua roti motrice (ca si
la Clasa 5), urmat de Mihai Maole si Bogdan Vrabie, ultimul adjudecandu-si si
succesele in ierarhiile la Clasa 9 si Cupa Suzuki. In Cupa Dacia succesul i-a
revenit lui Norbert Maior, cel care a fost si cel mai rapid junior, in timp ce
la Clasa 11 victoria a fost trecuta in contul lui Dragos Dinu.
Sursa: Raliul Moldovei Bacau
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu